martes, 6 de octubre de 2009

Aisaldian, zer egiten duzu?




Niri aisaldian, lagunekin egotea, kirolak jokatzea, nire herrira joatea, musika entzutea eta leku berriak ezagutzea gustatze zaizkit.


Astelehenetan, klaseak ondoren, entrenatzera joaten naiz, futbol talde batekin jokatzen dut eta. Gero, ingelezko akademiara joaten naiz ingelesez ikastera.


Beste egunetan, etxeko lanak egin eta gero; nire lagunekin geratzen naiz eta kalean egoten gara hitz egiten, kirolak jokatzen eta abar.


Asteburuetan partidua jokatzen dut nire taldearekin. Arratsaldean, interneten bidez geratzen naiz lagunekin festara joateko.


Gero eta, aisaldi laburrago daukagu, asko ikasi behar dugulako urte honetan.


Jaiegunak, gabonetan adibidez, Salamankara joaten naiz nire gurasoekin eta nire anaiarekin, familiarekin egoteko. Han lagun asko ditut, baina bakarrik elkartzen gara guztiok herriko jaietan udan.


Musikari buruz, hip-hop eta rock entzutea gustatzen zait.


Nire talderik gustukoena Estopa da.


Estoparen bi kontzertuetara joateko aukera izan nuen eta asko gustatu zitzaizkidan.


Leku berriak ezagutzea gustatzen zait. Iaz, Frantziako herri batera joan nintzen, eta urte honetan bueltatu nahi dut.


No hay comentarios:

Publicar un comentario