miércoles, 6 de enero de 2010

GAZTEAK ETA LANA


Gaur egun gazteek ezin ditugu lan guztiak egin. Hasieran, esperientzia lortzeko, ona da edonon lan egitea.
Adibidez, pasaden udan, lan egin dut Eroski supermerkatuan, produktoak ipintzen. Ez zela lana ona baina serbitu zait handitzeko mundu honetan. Esperientza lortzeko helburua lortu nuen.
Lan ona edukitzeko, asko ikasi behar duzu, zuk nahi ez duzulako. etortzeko urteetan pagamendua aurkituko duzu.
Ikasketak oso garrantsitsuak dira. Lana guztiak eskaten diezu BHI grado gutxienez, baina lan hobeak nahi dituztenek Unibersitateko bidea jarraitzen dute.

Egia dea, adineko denboretan krisis mundiala dago eta horren kariaz ez dago lana guztientzat.

Batzuetan, lehenengo lana dauden pertsonei, gaizki tratatzen die adiskideek. Denboretan, errespetu irabaziko duzu, hobeto tratatuko zaituzte eta soldata igo egin dizu jabeak.
Egun batean, nork daki, zu jabea izan ahal zara pairamenekin eta gatazkanekin.

Batzuetan, unibersitatean ikasten ari direla, bere ikasketak ordaintzeko, lan egin behar dute ekaitz lana batean.
Batzuk, goizean ikasten dute eta arratsaldean lana egin behar dute denda batekin, klaseak ematen....eta aldez-beste.

Nik, gimnasiazko maisua izan nahi dut. Horregatik ikasten ari naiz batxiler. Hurrengo urteetan, Arabara joateko SHEE ikastea espero dut. Ez da erraza, SHEE ikasteko nota onak edukitzeko eskatzen dute eta proba fisiko batzuk gainditubehar ditut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario