lunes, 22 de febrero de 2010

IKAOREN AMETSA BETETZEN


ULERMENA
1- Ez, hegazkin batetik jaitsi behar da.
2- Delta hegoarekin abiadura handiagoa lortzen dezakezu.
3- Haizearen begira egon behar duzu parapentea praktikatzeko.
4- Praktikarekin erosoagoa egiten da.

GAIA ETA LABURPENA
Gaia: Nola hegaz egiten ahal dugu

Laburpena: Hegaz egiteko motako asko daude, esate baterako: parepentez, hegoaz, jausgailuz eta abar.Hegaz egiteko motako hauek desberdintasunak dituzte.


MOLDATU ESALDIAK:

-Ekipo oso batek 2000 euro inguru balio ditu, ekipoa aloka baitaikete.

- Batistek esan digu pilotu autonomoa izateko azterketa egin behar dela eta baimena atera.

- Nahikoa ibilbide zailak dira, normalean ez dira denak iristen helmugara.

- Giro ezin hobea eta solidarioa da parapentearen ingurukoa; dena den, beti dago norbait zurekin joateko.

IDAZLANA

Nork ez du sekula amets egin hegaz eginekin?
Hegaz egin esperientzia ederra da. Nik hegazkinez hegaz egin aukera dut noizbait, adibidez, Inglaterrara joan nintzenean, Mallorkara joan nintzenean institutuaren bidaiarekin...
Baina ez dut aukera hegaz egitea parapentearekin deltarekin edo jausgailuarekin oraindaino, baina honek praktikatzea nahi ditut,gustatzen zaizkidalako hegaz egitea.
Lehenengo hegalditan oso nebiordun nengoen gogoratzen dut.Zukurrutz ematen zitzaidan istripu bat edukitzea. Zorionez dena ongi gertatu zen.
Bigarren aukeretan lasaiago nengoen baina beldurra neukan oraindik.
Txikitatik hegaz egitea gogoa dut. Egun batean amets bat neukan.Amets honetan txoria batean bihurtzen nuen eta hegaz egiten nuen.Librea nintzen. Hegaz egin ahal nuen hiritik hirira zenbat egunetan. Neure buruan ikusi ahal nuen Londresen Big-Benek, Pariseko Eiffel dorreak... Baina dena ez zen hain erraza. Nire kontrako arrisku nagusiak denboraldi txarra eta ehiztariek ziren. Ezin nuen edonor heltzea laguntzarik gabe. Nire lagunak laguntzen zenidaten osatuz egotea eta janaria lortzea.
Zoritxarrez, nire hirugarren urteburuetan hegazkin batek hego batekin jo nau eta hil egin nuen. Hor bukatu zuen ametsa baina konklusio bat atera nuen, piloto izan nahi du harrezkero.

No hay comentarios:

Publicar un comentario