lunes, 1 de febrero de 2010

TEKNOLOGIA BERRIAK, INTERNET ETA MUNDU BIRTUALA

Gaur egun teknologiaren tresnak oso garrantzitsuak dira gure bisitzan.Kotxea,
Mugikorrak, igogailuak, ordenagailuak, telebistak, ikuzgailuak, hegazkinak…
Guztiak beharrezkoak dira osasunarako.

Teknologiaren tresnarik gabe ezin ditzakegu bidaiak egin, medikuek ezin ditzake gaixorik sendatu, ezin dezakegu arropa garbitu, ez dugu jakingo zer pasatzen ari den munduaren inguruetan.

Ni gero eta teknologiaren tresna gehiago erabiltzen ari naiz. Gehien erabiltzen ditudanak ordenagailua eta mugikorra dira.

Nire ustez, Internet da, asmakuntzerik onena. Interneten bidez, egin ditzakegu erosketak, jendearekin hitz egin ahal dugu, lana egin ahal dugu eta abar.
Nik eskolako lanak egiteko eta lagunekin hitz egiteko erabiltzen dut Internet

No hay comentarios:

Publicar un comentario